2008. december 7., vasárnap

Bambi eszpresszó műanyag csipketerítővel

Bambi műanyag csipketerítővel 
I. kerület, Frankel Leo utca 2-4
Phone: +36 (1) 212-3171

"Annyira gáz, hogy az már kúl."

Bambi, első kerület, eszpresszó, Frankel Leó utca, Pub
Bambi, első kerület, eszpresszó, Frankel Leó utca, Pub
Bambi, szeretünk
Bambi és székek
Bambi, első kerület, eszpresszó, Frankel Leó utca, Pub
Bambi és hangulat
Bambi, társasjáték
Itt ragadt a kommunizmus kísértete, a Frankel Leó utca sarkán. Lepattant, kopott, avitt bútorzat, műanyag csipketerítőkkel az asztalon. Többször is érdemes meglátogatni, mert mindig akad valami felfedezésre váró, vihogtató részlet a milliőben. Már csak Gyurcsány Ferenc hiányzik, mint üzletvezető, hogy teljes legyen az elégedettségünk. Itt megállt az idő, mínusz árszínvonal. Az haladt a korral, nem kicsit, nagyon.

A teraszon előre kérik az éltes felszolgálók a zsetont, mert a nagyérdemű vendégsereg hajlamos az elslisszolásra. Bringák mindenfelé, mindenkinek szeretettel ajánljuk a helyszínt egy tájmbekkelés céljára. Közben inni nemcsak lehet, de kötelező, mert esetleg kipukkad az ember a röhögéstől. 100 százalék autenticitás, semmi művi retró. Unokáink is látni fogják.

Bambi: meghááááááááááááááál az időőőőőőőőőőő
Bambi és a megfagyott idő
A tél újra beáll. Bambi herceg felett kissé eljárt az idő, s Faline is megöregedett. Őztekintetű kedvese homlokán őszül az őzszőr. Magányosan terelgeti a folyóparton kicsinyeit. Bambi azon tűnődik, hogy vajon az ember is alá van-e rendelve egy magasabb akaratnak, vagy maga az ember áll mindenki fölött. Erre a kérdésére hamarosan megkapja a választ, mivel egy nap holtan találják a vadászt, véres torokkal. Bambi azon tűnődik, hogy vajon ki tehet ilyen szörnyűséget; hamarosan megérti, hogy az élet ragyogó körforgása teszi lehetővé, hogy utódainkban újra és újra magunkra ismerhetünk, s az élet attól szép, hogy reményt adhatunk az utánunk következőknek. (Saltzen: Bambi)


kéretik előre fizetni

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos csak egyszer sikerült tiszteletemet tegyem eme nemes helyen. Még a pincérek is ama korból maradtak itt, vagy klónozták őket:) Az biztos, hogy vihogni muszáj, és visszamenni is.

BB írta...

Buda meglepően gyengélkedik közösségi térként is funkcionáló kocsmákban, sokan inkább Pestre rándulnak át bulizni. Van egy haverkám, aki eladta budai öröklakását, hogy Pestre költözhessen, annyira unta az állandó ingázást :)

Névtelen írta...

:DD

Névtelen írta...

Amúgy, ha még Kolozsváron jársz, és nincs idegenvezetőd, megmutatom neked az Albinucát.Szerintem bejönne neked:))

Névtelen írta...

köszi, de inkább te csatlakozzá' népes csürhénkhez, h majd Kolozsváron kocsmaturnézunk :D Ejnye, az Corvinusról van esetleg fotód? jártam ott, de annyira takonyszesz voltam, hogy elfelejtettem fotózni (meg hogy holmerre, tudod, a szokásos)

Névtelen írta...

Nekem most nincs, és ma már dög vagyok kimenni, de holnapra úgyis kocsma a szokásos progi, oda is mehetünk, tök mindegy, és készítek képet, ha pedig egy címet is adsz, elküldöm.
A helyet én amúgy nem túlzottan komálom, de havonta 2-3szor elmegy.
Pontos cím: Unió (Memorandumului) utca 6, egy gyorsétkezde alias "faszt fúúd" ahogy itt mondják, s egy ocsmány pizzázó közt, bent a gang alatt, abban az udvarban, ahol a híres 30K nevű netező volt, az emeleten, balra.
Mi érdekel még? Szívesen elmondom a saját véleményemet, de a bloodymaryn is találsz róla cuccot, két helyen is, egyrészt magánál a kocsmánál, másrészt a foci vb néző helyeknél. Vagy valami hasonló a címe.
Népes csűrhéje mindenkinek van, úgy látom, jajj, már előre félek a szilvesztertől:D

Névtelen írta...

bocsi, de nem Kolozsváron lakom, ohje :( de tavasszal mindenképpen végig kell "néznem" a lehetőségeket, délánisztrupünőlátiszá :D

Névtelen írta...

én sajnos itt élek, de azt nem értem, hogy Te miért jegyezted meg, hogy nem, na mindegy, hova küldjek akkor képet?

Névtelen írta...

hámertnem, bozgorlandi lakos vagyok :D csak 3 napot töltöttem legutóbb Kolozsváron, rokonlátogatáson...

A képekért hálás köszönet, de ha kedved szottyan, írhatnál te is a blogomba, ingyen munkaerő welcome :D

emilem az trurlesklapanciusz a gmailnál

Névtelen írta...

akkor ez le van zsírozva:D írok egyet, valamikor új év elején, s ha tetszik, többet is, addig nincs rá energiám. Ha valami külön igényed van, hogy mit látogassak meg, mondjad bátran:) Egyetlen hely van, ahova semmi pénzért nem mennék, de nagyjábó mindegy, hogy egyszer hol iszom:)

Névtelen írta...

hupp, este 9-re kitoltam magam a taccsvonalra, oszt eldőltem, mint a székely jegenye a Lárpátok bércein a spranelzáporban. Vagy valami ilyesmi.
BÚÉK, oszt estfelé feltolok még egy-két száz posztot, hacsak. Várom a beígért beszámolókat :D

Névtelen írta...

Szégyelem magam nagyon. Legutóbb úrihölgyhöz cseppet sem méltó viselkedést tanusított népes csűrhénk a Corvinusban, ergo fényképezni nem tudtam, és egyhamar nincs hangulatom odamenni.
Bocs. Beszámoló hétvégéig érkezik, másról.

BB írta...

Várom, várom, várom :D

Névtelen írta...

megbaszod a lovat, itt talákoztam először életem egyik legjobb kúrógépével, a sokk faszszoppó juppi közt bújt meg a hyperpicsa! közelebbit basszadszíven: http://drflash.hu/htm/billentyu.html