2010. október 7., csütörtök

Pásztor Tibor és a Kispál Borzzal

A Kisnyál Kispál és a Borz nevű  megítélésem szerint hallgathatatlan vinnyogás, miért fáj a fasza ennek a Lovasinak, talán nincs nője szerencsétlennek? vagy a heréi igyekeznek lefelé a hasüregéből, jobb későn, mint soha? zenekar szövegrészleteivel ellátott plakátok között sajnálatos módon nem találtam MSZP-t, de ez csak engem minősít, tetszettem volna nagyobbra tátani a szemem a Múzeum-körúton. Pásztor Tibor, az MSZP polgármester-jelöltje volt olyan kedves és felhívta a figyelmem, hogy de, igen, igen, őt is átplakátolásra minősítették a titokzatos Kispál és a Torz Borz buzik rajongók.

íme, mindez a Mandiner nevű, komcsibarátsággal ritkán gyanúsított banda prezentálásában:

Pásztor Tibor + Kispál és a Borz:
"És igaza van, bár sok érve nincsen, csak a messzeségbe küldi a megoldást."
"Emlékszel, én kövér voltam, te meg hal, és behívtál a tóba"
(kép forrása)


Pásztor Tibor + Kispál és a Borz:
Hej, de mennyi mindene van ennek az operett-országnak


Asszem, meg fogom kérdezni szerkesztőségünk pszichiáterét, hogy miért nem figyelek eléggé az MSZP-re. Avagy a mandiner miért csak az MSZP-re figyel.

Bónuszként két nyolckeri arc, Kocsis Máté (Finesz) és Losonczy Pál (Jobbik), friss, ropogós, mai gyűjtés:

Losonczy Pál: Álmodtam egy világot magamnak, mer' muszáj

Kocsis Máté:
A sötétben csak azt látom csak nagyon szépnek,
amit megjegyeztem a világosban

Kocsis Máté: Szólózzátok szerteszét a világot
Zenét!
Következzék a Flash-től a méltán hírhedt Képviselő Funky, az örökzöld világsláger, újra, ismét, mindörökké, ámen.


Nincsenek megjegyzések: